Соціально-педагогічні проблеми неповної сім’ї
Терміном «неповні» позначають категорії сімей, в яких дитина до 16 років проживає з одним із батьків, що несе за неї повну відповідальність. Нерідко в таких сім'ях по декілька дітей. У них відбуваються кризові явища, що виразно простежуються в сучасному суспільстві: незадовільні матеріальні умови, соціальна незахищеність, культурно-освітній занепад, моральна деградація тощо. Існує ряд проблем, які стосуються неповних сімей, до яких відносяться соціально-економічні, педагогічні, медичні і психологічні. Серед них у більшості випадків особливе місце займають соціально-педагогічні проблеми. Гостро стоїть проблема функціонування неповної сім’ї як інституту виховання і соціалізації дітей. Відсутність одного батька у сім’ї може стати причиною неповноцінного виховання дітей. У материнських неповних сім’ях хлопчики не бачать прикладу чоловічого поведінки в сім’ї, що сприяє формуванню в процесі їх соціалізації неадекватного уявлення про рольові функції чоловіка, чоловіка, батька. Поведі